در راستای توانمندسازی مهارتی دانشجویان با رویکرد اشتغال؛ سومین مرکز ارتقاء شایستگی دانشجویان استان گیلان در لنگرود افتتاح شد

در راستای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان و دانشگاه آزاد لنگرود سومین مرکز ارتقاء شایستگی دانشجویان در استان، در زمینه توانمندسازی مهارتی دانشجویان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، در راستای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین این اداره کل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود، سومین مرکز ارتقاء شایستگی دانشجویان در استان، در زمینه توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال با حضور محمد حسینی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان ،  مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی و همچنین امیرحسین فیروزان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود در این دانشگاه افتتاح شد.

بر طبق این گزارش محمد حسینی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان، در این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه آزاد لنگرود، سومین مرکز ارتقاء شایستگی دانشجویان در استان و نخستین مرکز در این شهرستان است اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح این است که دانشجویان در حین تحصیل از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای ارتقاء مهارت و آمادگی برای ورود به بازار کار برخوردار شوند.

وی با تأکید بر اهمیت طرح‌ مهارت افزایی در دانشگاه‌ها در کنار علم و دانش را امری گفت: اگر آموزش حین تولید و زنجیره حمایتی یک‌ساله، عملیاتی شود قطعاً نتایج خوبی برای استان رقم خواهد خورد که خروجی آن افزایش اشتغال در شهرستان و استان خواهد بود.


در راستای توانمندسازی مهارتی دانشجویان با رویکرد اشتغال؛ سومین مرکز ارتقاء شایستگی دانشجویان استان گیلان در لنگرود افتتاح شد

  • تاریخ درج : ۱۳۹۷ جمعه ۲۱ دي ساعت ۲۰:۱۲
  • تعداد بازدید: 534